Qstore | Hlavní stránka

Sleva 20 % na pojištění iPhone 7 / 7 Plus a iPhone SE

Protože stát se může cokoli, připravili jsme pro vás nabídku pojištění proti poškození či ztrátě iPhonu se slevou 20 %

Platí pro iPhone 7 / 7 Plus a iPhone SE do 21. 5. 2017

Nabídku pojištění naleznete přímo v košíku u produktu.

Koupit iPhone 7 / 7 Plus

Koupit iPhone SE

To riziko tu je

IPad, iPhone i Macbook - berete je s sebou všude. Děláte s nimi spoustu věcí. Jdou z ruky do ruky. A taky si s nimi rádi hrají Vaše děti...

To riziko tu je, a proto jsme do nabídky zařadili pojištění prodávaných iPadů, iPhonů a Macbooků.

Pojištění uzavíráte vzdáleně přes web. Při zaplacení ceny pojištění tak souhlasíte s Všeobecnými pojistnými podmínkami pojišťovny.

Pojistné podmínky si prosím prostudujte zde:

Pojištění mobilního telefonu proti náhodnému poškození a odcizení
- fyzická osoba - právnická osoba

Pojištění tabletu/notebooku proti náhodnému poškození a odcizení
- fyzická osoba - právnická osoba

Pojištění - prodloužená záruka tabletu/notebooku
- fyzická osoba - právnická osoba

 

Pojištění pro případ poškození a odcizení
Záruka PLUS

Protože stát se může cokoliv, rozšířili jsme naše služby o nabídku pojištění pro případ poškození. Na iPady, iPhony, Macbooky. Zeptejte se nás, jak se pojistit proti rizikům, které záruka nepokryje.

Více informací níže.

 

Pojištění prodloužené záruky

Možná Vám 2 roky záruky nestačí. Máme řešení Pojištění prodloužené záruky - prodlužte si záruku dle své potřeby.

Více informací níže.

 

iPad s výkupem starého tabletu

Příklad

Kolik to asi stojí?*
  • Pojištění pro případ náhodného poškození, odcizení a zneužití na 1 rok pro:
    iPhone 6s 64 GB 3 299 Kč (při pořizovací ceně telefonu 24 390 Kč)

*Přesné informace o podmínkách a cenách Vám rádi sdělíme, kontaktujte nás. Uvedené ceny jsou kalkulovány k 4. 5. 2016

Otázky a odpovědi

Jak a kdy si mohu své zařízení pojistit pro případ poškození a pojištění?

Pouze v momentě koupě zařízení v našem e-shopu www.qstore.cz. Z důvodu férovosti nabídky nelze zařízení pojistit proti poškození dodatečně.

Jak a kdy si mohu pro své zařízení pojistit prodlouženou záruku?

Tady si vše můžete v klidu rozmyslet, do 14ti dnů od prodeje Vám pojištění prodloužení záruky rádi prodáme.

Jak se pak řeší pojistné události?

Vše se řeší přímo s pojišťovnou (telefon 283 002 868, Mondial assistance).


Ochotně Vám zodpovíme případné další dotazyohledně pojištění.

 

Potřebujete poradit?

pracovníci pojišťovny jsou Vám k dispozici:

 

Řešení pojistné události

V případě, že se v průběhu trvání pojištění objeví závada či poškození na přístroji, klient si připraví číslo smlouvy a zavolá na zákaznickou linku Mondial Assistance 283 002 868

Pracovníci linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od zákazníka jeho kontaktní údaje, dále informace o výrobku a charakteru jeho závady. Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který do 2 pracovních dnů kontaktuje zákazníka a domluví se s ním na způsobu a termínu opravy.

V případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy je zákazníkovi poskytnut nový přístroj srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy na adresu zákazníka.

 

V čem jsou tyto služby jiné?

Rychlé akce a reakce

V případě poruchy jen zavoláte, a pojišťovna vše vyřeší.

Záruka v pravém slova smyslu

Žádná časová cena (snížení ceny pro opotřebení zařízení)  - buď oprava, nebo nový přístroj.

Nemusíte se bát, že nebudete mít prostředky na případnou budoucí opravu

Servisní opravy platíme my přímo servisu. Vy uhradíte pouze v rámci pojištění Záruka PLUS dobírkou nízkou spoluúčast.

 

 

O společnosti

Skupina AGA International SA (dříve Mondial Assistance) patří do finanční skupiny ALLIANZ SE a je světovou jedničkou v oblasti asistenčních služeb, cestovního pojištění a zákaznických služeb. Tato francouzská společnost působí na 5 kontinentech, ve 34 zemích světa. V České republice a na Slovensku zastřešuje pod společnou značkou dvě společnosti:

Mondial Assistance s.r.o.  se od svého založení v roce 1997 specializuje na poskytování kvalitních asistenčních, informačních a dalších souvisejících služeb. 

AGA International SA - organizační složka od roku 2007 rozvíjí nabídku vlastních produktů cestovního a speciálního pojištění.

 

Pojištění pro případ poškození a odcizení
Záruka PLUS

  • Chcete předejít neočekávaným výdajům spojeným s poškozením nebo odcizením Vašeho nového výrobku?
  • Než zaplatíte, zvažte výhody pojištění, které Vás ochrání:

v případě poškození výrobku (po dobu 12 nebo 24 měsíců od nákupu), mimo jiné:

  • následkem nárazu či pádu
  • vzniklé působením vlhkosti či vody, například při pádu iPadu do bazénu
  • způsobené úderem blesku či přepětím v síti
  • škody způsobené funkční závadou či mechanickou poruchou, které nejsou kryté zárukou.

v případě ztráty pojištěného výrobku (na 12 měsíců od nákupu)  

  • v důsledku loupeže nebo vloupání.

Na produkt Záruka PLUS se vztahuje spoluúčast pouze 15% v prvním roce
a 25% v druhém roce.

 

Co Záruka PLUS obsahuje a kdo si ji může koupit?
  • Záruka PLUS obsahuje pojištění náhodného pojištění a odcizení.
  • Zakoupením Záruky PLUS na 12 nebo 24 měsíců si doplníte zákonnou záruku, kterou Vám k zakoupenému výrobku automaticky poskytuje výrobce. 
  • Pomáhá předejít neočekávaným výdajům spojeným s poškozením nového výrobku. Platnost začíná dnem sjednání služby. 
  • Tento produkt si můžete zakoupit jako soukromá i právnická osoba.

 

Pojištění prodloužené záruky

  • máte obavy ze servisních nákladů po uplynutí záruční doby?
  • chcete mít klid až na 5 let?
  • pojišťovna Vám dá jistotu, že bude nové zařízení fungovat až 60 měsíců bez dalších výdajů.

Zakoupením Pojištění prodloužené záruky na období 1, 2 nebo 3 roky si prodloužíte záruční dobu, kterou Vám k výrobku poskytuje jeho výrobce (zpravidla 24 měsíců).

Pojištění prodsloužené záruky chrání Vámi zakoupený výrobek ihned po skončení záruky od výrobce dle platných právních předpisů.

 

Co pojištění prodloužené záruky obsahuje a kdo si jej může koupit?
  • U vybraných produktů si prakticky můžete prodloužit zákonnou záruční lhůtu o dalších 12, 24 nebo 36 měsíců.
  • Prodloužená záruka vzniká po převzetí zboží.
  • Začíná platit následující den po uplynutí zákonné záruční doby.
  • Prodloužená záruka chrání zakoupený výrobek ve srovnatelném rozsahu jako záruka od výrobce.
  • Tento produkt si můžete zakoupit jako soukromá i právnická osoba.
Všechny produkty Apple
Nabízíme kompletní sortiment produktů Mac, iPad, iPhone a iPod – vše na jednom místě.
  Odborníci Apple
Naši vstřícní a informovaní zaměstnanci vám rádi zodpoví všechny vaše dotazy.
  Svět příslušenstvi
Máme skladem spoustu periférií, pouzder, reproduktorů, všeho, co můžete potřebovat.
  Máme to pokryté
Nabízíme podporu a služby, které vám pomohou lépe využít produkty Apple.